snowboardfreak

snowboardfreak




















Name
Email
Website


Werbung


Squirrel
( -/- )
6.12.06 21:00
Uhu!
I hätti an Song: I Don't Feel Like Dancin', vo da Scissor Sisters...Isch im Moment grad i da Charts...
Jo denn... wünschi eu no an schöna Obig.



*tämy*
( -/- )
26.11.06 20:20
hei!
jojo tokio hotel!:P psst! he aber i glauba ni dass das johr wieder das dra kunnt
aber z layout... muassi no verbessera kli me bildli vum shaun? nei mol luaga was i macha
jejo... aso no an schöna tag



Lolly
( -/- )
25.11.06 22:55
Maina, säga koschtet jo nüt...



Squirrel
( -/- )
25.11.06 22:54
Hey iar zwei!
Hm, i hätti scho as paar Vorschläg für Liader, aber i weiss nit, öb sie eu gfallend....



Lolly
( -/- )
21.11.06 23:45
Heeey Squirrel,
han gär nid gwüsst, dass du di aichhörnli nennsch... so sweet.
danke fürs kompliment. isch aber d tämy gsi...
mitem liad simmer no am luaga. also vorschläg werdend gära akno. Im moment denki grad an surfing usa, was jo au nid so passt... Aber as isch allerdings das liad woni am maischta singa mit boarda.
aber pssscht...
aber glich no liaber beach boys as tokio hotel...

Dr Shaun isch hald scho an herziga. Dr Danny aber au, ni? :D
an liaba gruass und bis mora.

P.S. dütsch oder schwiizertütsch wüssemer nonid. luagemer no. gäschtebuach könder sowieso schrieba was iar wend. d sach isch aifach, dass miar au dütschi bsuacher hend, und den wers scho kli loyal vo üs, wenigschtens dr haupttext uf dütsch z macha.



Squirrel
( -/- )
21.11.06 18:07
Hey Lolly und Tämy!
Cooli Sita händer gmacht! (Ähm, dörf ma do überhaupt schwiizertüsch schriiba?)
Dr Song isch au guat, aber im Moment viilicht nit grad passend zur Johresziit........? :-)
Aber susch isch sie mega, vor allem d'Fötali vum Shaun White gfallend miar...



Lolly
( -/- )
12.11.06 15:21
Hm. nene, klappt schon. Es sind nur noch ein paar kleine Dinge, denke ich. z.B. den schwarzen Strick neben dem Bild.
aber danke.
Irgendwie macht es sogar ziemlich viel Spass auszuprobieren. Und irgendwann werde ich das html schon kapieren...
nen lieben Gruss Lolly



 [eine Seite weiter]


Gratis bloggen bei
myblog.de